Subject: Tartu linna suvefestival
From: Siim Štšjogolev <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 09:34:35 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Planeerime käesoleva aasta suveks Tartu vanalinna uut suvefestivali
perioodil 21.07 - 13.08 koos ülesehituse ja mahavõtmisega. Festivali kese
paigutuks Rüütli tänavale Laia tänava ja Munga tänava vahelisse piirkonda
ja lava esinejate jaoks on plaanis paigutada Tartu Jaani kiriku taga oleva
muruplatsi juurde. Kuna festivali raames toome alale ka ajutist inventari
soovime Teie käest sisendit, mida inventari paigutamisel alale jälgida -
ligipääsetavus ja muu, millele ise ei oska kohe tähelepanu pöörata.

Lisan informeeriva pildi manusesse.

Parimat

Siim Štšjogolev

Tehniline projektijuht, Tartu Sündmuste Korralduskeskus

+372 5193 5152  I  siim.stsjogolev@ <mailto:[email-masked]> tartu.ee
<mailto:[email-masked]>

tartukorraldab.ee  I  Raekoja plats 12, Tartu